نوشته شده توسط : dellaram

 


 رستوران آمازون ارمنستان از رستورانهای خوب ارمنستان می باشد که در سه طبقه می باشد که شامل : کافه بار ,  کافه تریا و رستوران که انواع غذاهای متنوع و لذیذ در این رستوران تدارک دیده شده و آماده سرو می باشد. رستوران آمازون ارمنستان مکانی مناسب برای بعد از خرید در مراکز خرید و گردش در مراکز تفریحی و تاریخی می باشد که هم به استراحت بپردازید و هم از غذاها و کافه رستوران آمازون ارمنستان لذت ببرید. مسافران و گردشگران تور ارمنستان از رستوران آمازون ارمنستان استقبال می کنند.
آدرس رستوران آمازون ارمنستان : ارمنستان، ایروان، خیابان سایات نواa۳۳


منبع : رستورانهای ارمنستان

 

 

 

رستوران ایرانی آریا ارمنستان

رستوران ایرانی آریا ارمنستان رستورانی است که تعداد مختلفی رستوران و کافی شاپ در این مجموعه زیبا وجود دارد. رستوران ایرانی آریا ارمنستان غذاهای ایرانی را تدارک دیده است و آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد .
آدرس رستوران ایرانی آریا ارمنستان : ارمنستان , ایروان , بین خیابان تامانیان و باغرامیان در خیابان ایساهاکیان

منبع : رستورانهای ارمنستان

 

 

رستوران ایرانی شیروان ارمنستان

رستوران ایرانی شیروان ارمنستان با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه ایرانی آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد .در بیشتر روزها از ساعت 11 صبح تا ساعت 24 برای میهمانان ایرانی و خارجی خدمات ارائه می دهد. غذاهای لذیذ ایرانی مورد توجه و علاقه بیشتر مردم جهان می باشد در رستوران ایرانی شیروان ارمنستان گروه های مردم و گردشگران مختلفی را می توانیم ببینیم که غذای ایرانی سفارش داده اند و مشغول صرف غذای ایرانی هستند. در رستوران ایرانی شیروان ارمنستان سرو و کیفیت غذا بسیار عالی می باشد. این رستورانی ایرانی در مراکز فروشگاه های معتبر قرار گرفته شده است.

منبع : رستورانهای ارمنستان

 

 

 

 

 

 

رستوران آرارات ارمنستان

 


رستوران آرارات ارمنستان رستورانی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که دارای قدمت می باشد و به سنت‌ قدیمی خود شهرت گرفته است، رستوران آرارات ارمنستان هنرمندان و نویسندگان زیادی مانند : نرسیسیان، شیراز، ایساهاكیان و دیگر هنرمندان معروف در این رستوران معمولا حضور دارند. رستوران آرارات ارمنستان دارای غذاهای ارمنی می باشد و موسیقی زنده محلی هم از برنامه های رستوران آرارات ارمنستان می باشد.

 

منبع : رستورانهای ارمنستان

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

هتل پلاس قشم

 

هتل پلاس قشم از هتل های مدرن قشم است که بازار سنتی قشم در نزدیکی هتل پلاس قشم قرار دارد، همچنین قلعه تاریخی پرتغالی ها، دریا،  ایستگاه سواری های درگهان، پارک شهر ساحلی و دیگر مرکزهای تفریحی و خرید قشم در نزدیکی هتل پلاس قشم قرارگرفته است. هتل پلاس قشم دارای کارکنان حرفه ای می باشد سعی دارند که اقامتی به یادماندنی را برای مسافران و میهمانانشان فراهم کنند. هتل پلاس قشم دارای کافی شاپ با انواع مختلف نوشیدنی ها و دسرها می باشد . فضایی بسیار مناسب برای گفتگو و استراحت می باشد.

 

 

 

 

 

هتل بین المللی دریا قشمسه ستاره

 

hotel beinol melali darya qeshm

 

هتل بین المللی قشم هتلی تمییز و زیبا می باشد امکانات هتل: یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پاركینگ ، لابی ، كافی شاپ می باشد که کافی شاپ هتل دارای انواع نوشیدنی ها و دسرهای لذیذ می باشد . رستوران هتل نیز با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان و مسافران عزیز پذیرایی می کند. هتل بین المللی قشم به بازار ها بسیار نزدیک می باشد و دسترسی راحتی به مراکز خرید و مکانهای دیدنی دارد.

 

آدرس هتل بین المللی قشم : جزیره قشم , پشت اسکله 22 بهمن

 

 

 

 

 

هتل سناتور قشم   سه ستناره

 

 

هتل سناتور قشم هتلی تمییز و مرتب می باشد و مکانی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی است . امکانات هتل شامل : یخچال , تلویزیون , سرویس فرنگی , سرویس ایرانی , لابی و نمازخانه می باشد. رستوران هتل نیز غذاهای متنوعی برای میهمانان و مسافران عزیز تدارک میبیند. هتل به مراکز خرید و مکانهای دیدنی نزدیک می باشد و می توانید در کمترین زمان به مکانهای مورد نظر خود برسید.

 

آدرس هتل سناتور قشم : جزیره قشم , خیابان ولیعصر , کوچه عرفان , هتل آپارتمان سناتور قشم

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد

مجموعه گردشگری توریستی دیلمون شاندیز مشهدمجموعه ای بسیار مناسب برای پذیرایی می باشد بزرگترین و جذاب ترین رستوران ییلاقی در شاندیز مشهد قرار دارد و تجربه یک روز به یادماندنی و شبی پر خاطره  با صرف شیشلیک مخصوص، ماهیچه و کباب های متنوع و غذاهای بسیار لذیذ شاندیز مشهد می باشد. رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد دارای منوی مخصوص و با غذای مخصوص رستوران دیلمون می باشد دارای میز اردو , حضور بازیگران در دیلمون شاندیز مشهد , افتتاح مجموعه سنتی دیلمون شاندیز مشهد از برنامه ها و امکانات رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد می باشد.

 

 

 

 

 

رستوران بابا قدرت مشهد

 

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد:

 

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران تور مشهد پذیرایی می کند و رستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.

 

 

 

 

 

رستوران پسران کریم مشهد

 

 

 

رستوران پسران کریم مشهد در سال  1359 در خیابان طالقانی افتتاح شد . و تا سال 1375 در همان مکان به فعالیت خود ادامه داد . یکی از معروفترین رستورانهای مشهد می باشد که باقالی پلو با گوشت این رستوران بسیار معروف است . رستوران بسیار تمییز و شیک می باشد . شعبه دوم رستوران پسران کریم مشهد در انتهای خیابان خیام شمالی در مجتمع مروارید می باشد . ساعت کاری 12: 15 و عصرها از ساعت 20 تا 24 می باشد . رستوران پسران کریم مشهد در زمینه چلو گوشت و ماهیچه در مشهد فرمانروایی می کند.

 

شعب رستوران پسران کریم مشهد :

 

شعبه 1 : مشهد بلوار سجاد , خیابان فرهاد , فرهاد 22 , انتهای کوچه سمت راست

 

شعبه 2 : مشهد انتهای خیابان خیام شمالی , مجتمع مروارید

 

مطالب مرتبط :

 

 

تور لحظه آخری مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد در بهترین منطقه از شهر مقدس مشهد قرار گرفته است که در بلوار امام رضا (ع) در نزدیکی حرم مطهر رضوی و مراکز تجاری می باشد. پذیرش هتل فانوس دریا مشهد با پرسنلی دوره دیده و فعال به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات می باشند . لابی هتل دارای محیطی وسیع و دلپذیر می باشد . رستوران هتل فانوس دریا مشهد بزرگ و مجهز می باشد که با لذیذترین غذاهای خوشمزه ایرانی با گنجایش 250 نفر علاوه بر پذیرائی زائران هتل فانوس دریا مشهد آماده ارئه خدمات و پذیرایی از میهمانی ها و جشن ها می باشد . هتل فانوس دریا مشهد در 10 طبقه و 105 واحد ساخته شده که دارای اتاق های هتل ، سوئیت رویال و آپارتمان یک و دو خوابه است . همه واحدهای هتل فانوس دریا مشهد از معماری مدرن با طراحی مهندسان با تجربه و مبلمان شیک  ، مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، پارکینگ اختصاصی ، لاندری و شبکه های ویدئویی است  آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز تور مشهد می باشد .

 

 

 

 

 

 

هتل خانه سبز مشهد

 

هتل خانه سبز مشهد دو لوح برتر از نمایشگاه بین المللی ایرانگردی و جهانگردی دریافت کرده است ، دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و ۱۴۰۰۱،گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در صنایع غذائی  و گواهینامه سیستم امنیت و سلامت شغلی ۱۸۰۰۱  از کانادا می باشد. هتل خانه سبز مشهد زیبا و شیک می باشد و از میهمانان تور مشهد خود پذیرایی می کند.

 

 

 

 

 

 

هتل صدر مشهد

 

هتل صدر مشهد دارای دو فاز و  148 واحد است که دارای 16 سوئیت می باشد و واحد‌های دیگر به صورت اتاقهای سه و چهار تخته می باشد. دو فاز دارای دو تالار می باشد که هم اکنون به عنوان رستوران مورد استفاده قرار گرفته است و در مجموع ظرفیت آنها 250 نفر می باشد. فاز 1 هتل صدر مشهد در سال 1357 و فاز 2 آن حدود 7سال قبل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است .  هتل صدر مشهد زمانی که به بنیاد تعاون ناجا تحویل داده شد برای رفاه کارکنان بازسازی شد و با سیستم اجرایی متفاوتی شروع به کار کرد که مد نظر بنیاد تعاون ناجا بود. هتل صدر مشهد هر روز شش دستگاه مینی بوس خدمات حمل و نقل برای میهمانان تور مشهد مهیا کرده است. کارکنان را در شیفت صبح به حرم مطهر امام رضا(ع) منتقل می‌کنند و در شیفت بعدازظهر هم برای بازدید به مکانهای دیدنی و تفریحی مشهد می‌برند.

 

 

 

 

 

 

هتل کیان مشهد

 

هتل کیان مشهد و تقریبا صد متر از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد واقع شده است از ویژگی های هتل کیان مشهد دارای کلیه امکانات رفاهی و خدماتی مانند: کافی نت ۲۴ ساعته رستوران کافی شاپ ,  هتل کیان مشهد به مراکز دیدنی شهر و مراکز اصلی خرید بازارها بسیار نزدیک است. هتل کیان مشهد دارای ۱۱۲ اتاق سوئیت پرنسس آپارتمان یک خوابه و دو خوابه رویال و مدرن می باشد از امکانات دیگر هتل کیان مشهد تاکسی سرویس شبانه روزی صندوق امانات ,  مجهزترین سیستم صوتی و تصویری ماهواره و دیگر امکانات طبق استاندارد بین المللی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات برای میهمانان عزیز تور مشهد می باشد.

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی سه ستاره می باشد نزدیک بازار پردیس دو  در میدان سیری ساخته شده است. هتل تعطیلات کیش دارای امتیاز 15 % تخفیف برای پارک پرندگان و بازدید دلفین ها می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان که کمتر از 5 سال سن دارند رایگان می باشد. در اکثر اتاق های هتل تعطیلات کیش که دو تخته به بالا هستند یک تخت تاشو هم وجود دارد. هتل تعطیلات کیش با اتومبیل تا فرودگاه کیش فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل تعطیلات کیش : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , لابی , سالن مجهز برای کنفرانس , پارکینگ ویژه برای هتل , اینترنت در لابی هتل و همچنین در اتاقها , تاکسی سرویس برای مسافران تور کیش , سالن مجهز ورزشی , کافی نت و دیگر امکاناتی که برای آسایش و رفاه مسافران عزیز تور کیش در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل تعطیلات کیش :  جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس دو ، میدان سیری

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

 

 

هتل گاردنیا کیش

 

هتل گاردنیا کیش هتلی دو ستاره و تمییز می باشد که بین میدان حافظ و میدان امیر کبیر می باشد.هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی کیش می باشد. هتل گاردینا کیش تا فرودگاه با اتومبیل فقط پانزده دقیقه فاصله دارد همچنین برای میمانان و مسافران تور کیش خود ترانسفر فرودگاهی دارد از امکانات دیگر هتل گاردینا کیش مهیا بودن اتومبیل برای مسافران برای رفتن به مراکز خرید , اینترنت رایگان، بازدید از جاذبه های گردشگری کیش مانند : شهر دیدنی حریره ، بندرگاه باستان ، کلبه هور , آکواریوم زیبا و طبیعی، کشتی جذاب یونانی،درخت سبز و پارک زیبای ساحلی مرجان می باشد. همچنین هتل گاردینا کیش برای علاقه مندان به ورزش تفریحی جت اسکی 30% تخفیف در نظر گرفته است. و همچنین 50 % جنگل زیبای شبهای شایان، 30 % غواصی برای بانوان و 30 % اجاره اتومبیل هم با راننده و هم بدون راننده , کرایه دوچرخه 30% تخفیف، 40 % برای تخفیف شام رستوران هتل داریوش، 35 % کافی شاپ گاردنیا و 20 % رستوران خوب گاردنیا که برای مسافران تور کیش خود انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است تا عزیزان بعد از گردش و بازدید از جاذبه های گردشگری کیش و هم بازدید از مراکز خرید کیش در این رستوران و کافی شاپ استراحت نمایند و از این فضا و غذاها لذت ببرند. هتل گاردینا کیش از جمله هتل های خوب کیش می باشد که برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب می باشد.

 

 

 

 آدرس هتل گاردینا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

 

هتل گاردنیا کیش

 

 

 

هتل گاردنیا کیش

 

هتل گاردنیا کیش

 

منبع : هتلهای کیش

 

 

 

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش در پایان بلوار دریا و در فضایی به وسعت 3428 متر مربع احداث شده است. هتل عالی قاپو کیش دارای 28 اتاق تمییز و مرتب می باشد. هتل آپارتمان عالی قاپو امکانات و خدمات مورد نیاز و رفاهی برای گردشگران و میهمانان تور کیش مهیا کرده است . از دیگر امکانات هتل آپارتمان عالی قاپو : سرویس فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن داخل اتاق، مجهز به سیستم اعلام حریق می باشد. هتل عالی قاپو کیش به مراکز خرید و مراکز تفریحی بسیار نزدیک است. همچنین هتل عالی قاپو کیش به فرودگاه فقط ده دقیقه و به مراکز خرید پنج دقیقه فاصله دارد و برای مسافران تور کیش بسیار مناسب می باشد. هتل عالی قاپو کیش برای اقامت خانوادگی بسار مناسب می باشد.

هتل عالی قاپو کیش

منبع : هتلهای کیش

 

 

هتل ایران کیش پنج ستاره

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش از جمله هتل های خوب و بسیار تمییز جزیره زیبای کیش می باشد. در تابستان سال 1393 با هفتصد متر مربع زیربنا در روبه روی پارک شهر کیش ساخته شده است. هتل ایران کیش در هفت طبقه می باشد. هتل ایران کیش با معماری و طراحی زیبایی چیدمان و دیزاین شده است . این هتل زیبا در دو برجی که مستقل ساخته شده است که از طبقه هفتم و همکف به هم متصل می باشند که این ویژگی باعث شده هتل ایران کیش از دیگر هتل ها مجزا و متفاوت باشد. هزینه ساخت هتل ایران کیش بیشتر از پنجاه و پنج میلیارد شده است. هتل ایران کیش به نوعی طراحی شده است که در ضلع شمالی اتاقهایش واقع شده است که رو به دریا و ضلع جنوبی اتاقها رو به جزیره و پارک زیبا و بزرگ می باشد . اینترنت با سرعت عالی در تمام طبقات هتل وجود دارد  و هتل ایران کیش تنها هتلی می باشد که  از سیستم تهویه مجهز و پیشرفته برخوردار می باشد. هتل زیبای ایران کیش با دریا بیست دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل ایران کیش : سالن همایش , سالن ورزشی مجهز به استخر و بدنسازی , صندوق امانات اختصاصی , اینترنت رایگان در لابی , رستوران زیبا و یک رستوران مستقل و رو باز , لاندری در طول شبانه روز , پارکینگ مسقف , کافی شاپ زیبا , سیستم های صوتی و تصویری و مجهز و ماهواره و دیگر امکانات که هتل ایران کیش را از هتل های دیگر کیش متفاوت کرده است. مسافران تور کیش از جمله میهمانان خاص هتل ایران کیش می باشند.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

منبع : هتلهای کیش

مطالب مرتبط :

 

 تور کیش لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

 

بازار فجر کیش فروشگاهی است که روبه روی  درب اصلی بازار پردیس یک واقع شده است ولی به دلیل اجناس متنوع و تبلیغات برای فروش اجناس هزار تا پنج هزار تومانی مورد توجه بیشتر مشتریان قرار گرفته است . پوشاک مردانه و زنانه  مختلف و بچه گانه و کفش و کیف با مدل های متنوع و اسباب بازی و ادکلن و عطر و لوازم و وسایل تزئینی و ... با نرخ مناسب به مشتریان عرضه می شود . ولی در مورد اجناس پنج هزار تومانی تبلیغات می شود و اکثر اجناس بالای قیمت 10000 تومان به فروش می رسد .  مسافران و خریداران تور کیش معمولا دست پر از این فروشگاه خارج می شوند.

 

 

 

 

 

 

بازار هایپر مارکت کیش

 

بازار بزرگ هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش واقع شده است . بازار هایپر مارکت کیش بعد از تعطیلی مجددا افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد . از مزایای بسیار خوب بازار هایپر مارکت کیش اجناس متنوع مانند لوازم خانگی،  اسباب بازی،پوشاک،  لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل تزئینی و زینتی و غیره می باشد. این بازار مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم مورد احتیاج روزمره مانند میوه،لبنیات، غذا، شوینده و … است . ساعت کار بازار هایپر مارکت کیش از ساعت 9 صبح الی 1 بامداد است و مسافران و گردشگران تور کیش از این بازار استقبال می کنند.

 

 

 

 

 

 

بازار ونوس کیش

 

 از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبای کیش بازار ونوس کیش می باشد. بازار ونوس کیش از بازارهای کیش و از جاذبه های کیش می باشد و در طول سال گردشگران و مسافران زیادی به جزیره کیش جذب می شوند . این ویژگی بازار موجب شده که گردشگران و مسافران از این بازار دیدن نمایند. بازار ونوس کیش در دو طبقه ساخته شده است که بیشتر فروشگاههای بازار در طبقه اول قرار دارد و در طبقه دوم بازار ونوس کیش بیشتر دفاتر اداری و خدماتی .... به فعالیت مشغول هستند . بازار ونوس کیش بازاریست که اکثر عرضه کنندگان  پوشاک و البسه زنانه و در بازار فروش محصولات و لوازم خانگی کمتر فروش می رسد . بازار ونوس کیش در نزدیکی بازار مریم و در خیابان سنایی واقع شده است و تقریبا پانزده سال است که فعالیتش را شروع کرده است و بازدید کنندگان این بازار عموما مسافران تور کیش می باشند.

 

 

 

 

 

 

مرکز خرید پانیذ کیش

 

بازار بين المللى پانيذ کيش از جمله بازارهایی است که بیشتر گردشگران و مسافران از این بازار دیدن می کنند. بازار پانیذ کیش دارای 183 غرفه تجارى و 23 دفتر ادارى در 2 طبقه در موقعيت جغرافيائى بسیار خوب درمرکز شهر جزیره کیش از سمت شرق مرکز تجارى و هايپر مارکت و از سمت غرب پرديس یک و دو قرار دارد. این بازار هم از نظر تنوع کالا و هم از نظر کیفیت از بهترین مراکز خرید کیش است .

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل عرش مشهد

 سه ستاره

هتل عرش مشهد به جاذبه های گردشگری و حرم مطهر امام رضا علیه الاسلام نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که به حرم مطهر امام رضا به راحتی امکان پذیر می باشد.گنبد خشتی, مقبره پیرپالان دوز، مدرسه پریزاد به هتل عرش مشهد نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد با موقعیت مکانی مناسب و قیمتی مناسب در خیابان کامیاب واقع شده است و کمتر از 20 km فرودگاه قرار گرفته است. هتل عرش مشهد با رعایت زیباسازی  , اصول امنیتی، و کاربردی تلاش نموده است تا محیطی مطلوب و دلنشین برای تور مشهد فراهم نماید.


 

هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم مشهد  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

آدرس: بین میدان شهدا و چهار راه شهدا


 

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس


هتل آبان مشهد

در هتل آبان مشهد اقامت کودکان زیر سه سال رایگان می باشد. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ 24 ساعته , اینترنت در واحد و لابی , سالن ورزشی , استخر , سونا خشک , جکوزی , پارک کودکان , فضای سبز و... می باشد. فاصله هتل آبان مشهد تا حرم امام رضا (ع) با ماشین چهل دقیقه است.

آدرس : بلوار پیروزی , پیروزی 62


برچسب‌ها: هتل های مشهد, هتل در مشهد, رزرو هتل در مشهد, هتل خوب در مشهد
+ نوشته شده در  شنبه هشتم آذر 1393ساعت 15:51  توسط مسلمي  |  نظر بدهید

تلاش مي كنيم جزيره كيش به الگوي آموزشي كشور تبديل شود

تلاش مي كنيم جزيره كيش به الگوي آموزشي كشور تبديل شود

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش دربازديد از مدارس كيش تاكيد كرد: جزيره كيش توانمنديهاي لازم را براي تبديل شدن با الگوي آموزشي كشور داراست .

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش ، مهندس مونسان به همراه معاونان ومديران اين سازمان ورييس آموزش وپرورش كيش با هدف بررسي شرايط آموزش از مدارس كيش بازديد كرد.

 مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش تاكيد كرد جزيره كيش دربحث آموزش وپرورش نيز بايد همراه با ديگر بخش ها رشد كند وبه پايگاه والگوي آموزشي كشور تبديل شود.

مهندس مونسان گفت: بازديد از اماكن آموزشي به خصوص مدارس كه محل انسان سازي است باعث ايجاد انگيزه وروحيه نشاط مي شود.

وي افزود: روند روبه رشد آموزش درمدارس كيش قابل توجه بود وبراي رفع مشكلات اين مدارس دستوراتي به مسئولالن بخش هاي مختلف داده شده است.

مهندس مونسان ابراز رضايت خانواده ها ازرشد سطح آموزشي دركيش را مايه خرسندي دانست وگفت : بايد با ايجاد جذابيت انگيزه هاي بيشتري براي حضور دانش آموزان درمدارس بوجود آوريم .

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش تاكيد كرد اولياء ومعلمان بايد توجه كنند كه پيشرفت وموفقيت دانش آموزان براساس پشتكار وتلاش آنهاست وصرف داشتن هوش كافي نمي توان موفقيت دانش آموزان را تضمين كرد.

وي ادامه داد: خانواده ها ومربيان بايد با تشويق دانش آموزان به تحصيل وايجاد علاقمندي تلاش ومجاهدت آن ها را دراين مسيرافزايش دهند.

مهندس مونسان رفع كمبودها را يكي از توانمنديهاي مديران مدارس عنوان كرد وافزود: مديران مدارس بايد با بهره گيري از ظرفيت هاي موجود وارائه طرح هاي كارآمد از محدوديت ها فرصت بسازند.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با اشاره به افزايش حق مسكن و جذب معلمان درسالجاري گفت : سازمان منطقه آزاد كيش همواره براي رفع مشكلات آموزشي دركيش تلاش مي كند.

ايجاد مدارس فني وحرفه اي، پژوهش سراي دانش آموزي ، مجتمع آموزشي براي برگزاري اردوهاي نخبگان منطقه وساخت مدارس جديد ازاقداماتي است كه به گفته مهندس مونسان درراستاي توسعه آموزشي كيش  توسط سازمان منطقه آزاد كيش درحال اجرا وپيگيريست .

تامين امكانات وتجهيزات بهداشتي وآموزشي و تكميل فضاهاي ورزشي و همچنين تسهيلات براي مسافران تور کیش  از جمله دستورات مهندس مونسان دراين بازديد بود.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

ساعات کار مراکز دولتی:از روز شنبه تا چهار شنبه از ساعت  08:30 تا 14:00

ساعات کار بانک ها: از ساعت  08:00 تا 13:00

ساعات کار سفارت خانه ها: 08:45 تا 13:30

ساعات کار صرافی ها: 08:00 تا 13:00 و 16:30 تا 20:30

ساعات کار شرکتهای خصوصی و مراکز خرید و فروشگاههای دبی:

مراکز دو شیفته: 08:00 تا 13:00 و 16:00 تا 19:00

مراکز یک شیفته: 08:00 تا 18:00

ساعات کار مجتمع ها و مرکز خرید : 10:00 تا 22:00 هر روز غیر از جمعه ها(14:00 تا 22:00).


 

درباره ابوظبی دبی

 

درباره ابوظبی دبی

این شهر که دومین شهر بزرگ و پایتخت  امارات است .و در سال شصت و شش میلادی شیخ زاید حکومت این شهر دبی را بر عهده داشت.مساحت این شهر بیش از شصت و هفت هزار متر مربع است.و جمعیت این شهر دبی شش میلیون نفر است.این شهر دارای هتلهای زیاد و باشکوه است.و مراکز خرید گوناگونی در این شهر وجود دارد.مهمترین بخش تجارت این شهر نفت است.این شهر دارای جاذبه های توریستی،رستوران ها و هتلهای ابوظبی است و بزرگترین مسجد این شهر دبی مسجد شیخ زاید نیز هست.از سایر تفریحات این شهر دبی غواصی،ماهی گیری،اسکی روی اب و گلف است


ساکنان شهر دبی زندگی آرام و خوبی دارند، این شهر مدرن و تمیز و دارای آب و هوای گرم است.دینهای مختلف و آزادی دین برای مردم وجوددارد.انواع فیلمها،مجلات،روزنامه ها و کتابها در دسترس عموم قرار دارد.به دلیل فاصله ی زیاد مدارس،مغازه ها و ادارات دولتی داشتن خودروی شخصی لازم است.و انواع ماشینها از قبیل اوپایی،ژاپنی و آمریکایی وجود دارد.بیمه شخص ثالث برای تمام خودروها اجباری و لازم است.و رانندگی در این شهر مقررات خاصی دارد.تاکسی ها با قیمت بالا در دسترس عموم است.همه تاکسی ها تاکسی متر دارند.
در سراسر شهر دبی مدارس دولتی وجود دارد که از ابتدایی تا متوسطه به صورت رایگان است.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: درباره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی

این هتل 3 ستاره در شهر دیره دبی واقع شده است و نزدیک بازار طلا و مراکز خرید است هتل دارای ترانسفر فرودگاهی است .اتاقها مجهز به مینی بار،سیتم تهویه،تلویزیون و رستوران است رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و خاورمیانه را ارائه میکند.آواز خوانی بنگلادشی،پاکستانی و فیلیپینی نیز برگزار می شود.هتل تا فرودگاه سه کیلومتر فاصله دارد


 

هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی

هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی

این هتل دوستاره در مرکز شهر دبی نیز واقع شده است و در کنار سیتی سنتر دبی است.هتل دارای اتاقهای زیبا و شیک برای اقامت مسافران تور دبی است و نزدیک به متروی شهر و مناطق تفریحی دبی قرار گرفته است و از فرودگاه دبی پنج دقیقه فاصله دارد.


هتل آپارتمان برج چلسی دبی

در بهترین موقعیت در شهر دبی واقع شده است هتل دارای امکانات رفاهی مدرن از قبیل استخر روباز،سونا،مرکز سلامت و آبگرم،حمام ترکی و بخار،ماساژ درمانی است.هتل آپارتمان برج چلسی دبی دارای 128 اتاق است و اتاقها مجهز به سیستم تهویه مطبوع ،شیشه دوجداره که مانع ورود صدا میشوند هستند.یک صرافی در هتل موجود می باشد.هتل دارای ترانسفر فرودگاهی است و مسافرین تور دبی میتوانند برنامه گردشی خود را از هتل بخواهند.و اتومبیل کرایه بنا به درخواست مسافران در اختیارشان قرار میگیرد.

 

هتل آپارتمان برج چلسی دبی

هتل آپارتمان برج چلسی دبی

هتل آپارتمان برج چلسی دبی

 

 

ساير هتل هاي دبي:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل مارمارای استانبول

هتل مارمارای استانبول

هتل 4 ستاره مارمارای در منطقه فاتح استانبول بنا شده است. این هتل 15 دقیقه با میدان تقسیم استانبول فاصله دارد. هتل مارمارای در 17 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد. این هتل از 93 اتاق و 4 سوییت تشکیل شده است. در نزدیکی این هتل بازار بزرگ، مسجد ایاصوفیه ، قصر و موزه توپ کاپی برای بازديد مسافران تور استانبول  قرار دارد. در 400 متری این هتل ایستگاه قطار و بندر ینی کاپی می باشد. این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. فاصله تراموا تا هتل مارمارای 500 متر است.

 

امکانات هتل مارمارای استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کتابخانه، تهویه، بار، گرمایش، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، خشکشویی، اتوشویی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار و...

 

 

هتل مارمارای استانبول

هتل مارمارای استانبول


 

هتل مارمارای استانبول

هتل مارمارای استانبول


 

هتل مارمارای استانبول

هتل مارمارای استانبول


 

هتل مارمارای استانبول

هتل مارمارای استانبول


 

هتل مارمارای استانبول

رستوران هتل مارمارای استانبول


 

هتل مارمارای استانبول

اتاق هتل مارمارای استانبول


 

هتل مارمارای استانبول

اتاق هتل مارمارای استانبول


 

هتل مارمارای استانبول

اتاق هتل مارمارای استانبول


 

ساير هتل هاي استانبول:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارمارای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()